środa, 16 marca 2011

Evviva!







JA: eko-skóra F&F / bluza z futerkiem PUNKY FISH / jeansy no name / buty ADIDAS / rękawiczki H&M / szal SH  MY BOYFRIEND: bandama NEW YORKER / kurtka ? / bluza ADIDAS / spodnie ? / buty CONVERSE
Jak miło być panią inżynier ;) Co dzień witają mnie w domu słowami: "Dzień dobry Pani Inżynier, jak się spało?" A ja na to z uśmiechem od ucha do ucha, że "dziękuję, dobrze" :D Dobrze że mam już zdane! Że nie zawiodłam siebie samej i stanęłam na wysokości zadania :D
W ten weekend mam już drugi zjazd magisterki. Ehhh jak ja nie lubię wstawać w dni wolne o 8 rano :(
Dziś miało być kino i szampan po powrocie ale czuję się trochę nie wyraźnie... więc łykam Rutinoscorbin i mam nadzieję, że odzyskam ostrość ;)
Ale i tak opijam dziś wieczorkiem swój nowy tytuł inżyniera :D pysznym truskawkowym [moim ulubionym nie ukrywam] szampanem Fiore :D Mniami :3 Polecam ;)

Powyżej zdjęcia chyba z przed 10 dni ale nie miałam czasu porobić nowych :(

Pozdrawiam!

2 komentarze: