środa, 21 września 2011

Look At Me Now




top DIVIDED /sweterek ATMOSPHERE / spodnie BERSHKA / buty NIKE / pasek F&F / łańcuch gift / naszyjnik HOUSE / kolczyki BAZAR NAD MORZEM








Uwielbiam te spodnie ^^ Mogłabym w nich nawet spać :D Nie żartuję :P
Ostatnio znów zabrałam się za szkicowanie. Już dawno nie czułam takiego natchnienia, to chyba czas dla mnie ;) Jeśli wiecie o co mi chodzi.
Brakuje mi spacerów, brakuje mi wolnego czasu. A tu nawet w ten weekend przyjdzie mi siedzieć na zajęciach :/ Ale to tez dobry czas żeby pogadać ze znajomymi, których dawno nie wiedziałam :)
Jeszcze tylko dwa tygodnie i przyjeżdża mój przyjaciel ze Szkocji :) Bardzo się cieszę że go zobaczę. Szykuję na tą okazję wyjątkowy prezent od serca :) W sumie opakowanie do zawartości będę robić sama, wymyśliłam sobie że zrobię pudełko w kształcie i z wyglądu jak gramofon, bo prezentem są właśnie dwa winyle ulubionych zespołów, nawet na jednym artyści się podpisali :) Mam nadzieję że miło będzie patrzeć na jego twarz gdy mu go wręczę :D

3 komentarze:

  1. Świetny kolor włosów pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo, muszę przyznać, że co jak co, ale rudą osobowość masz na pewno - piękny kolor, niesamowicie Ci pasuje ten odcień ;)

    fajny pomysł na prezent - lubię takie kreatywne rozwiązania, a i miło się to potem wspomina. co do spodni - też mam taką parę, z którą nie lubię się rozstawać, są już strasznie znoszone ale przez to wygodne jak pidżama :)

    jeśli chodzi o farby - musisz utlenić włosy, żeby zafarbować je na niebiesko, najlepiej do jasnego blondu (polecam rozjaśniacz Joanny, jest tani i mocny), a moja siostra na niebiesko farbuje tonerem La Rich - na allegro kosztują 20-25zł, a nawet przy Twojej długości opakowanie powinno wystarczyć na dwa razy. niestety, szybko się spłukuje - jak to toner...są jeszcze tonery Manic Panic, drogie - ok. 50zł za słoiczek, nie wiem czy lepsze, ale trzeba je sprowadzać z UK, najlepiej przez sklepy internetowe albo eBay (może jakiś polski sklep internetowy je ma). ALE, moja rada - pobuszuj na eBayu w farbach (nie zawężaj za bardzo wyników wyszukiwania), bo ostatnio znalazłam jakieś emo farby niebieskie, zielone, różowe itd - TRWAŁE! i nie były drogie, kilka dolców raptem. ja będę próbować z jedną z nich w październiku, na pewno napiszę na blogu parę słów na ten temat. możesz też szukać farb do pasemek - ja kiedyś farbowałam na różowo taką farbą z Palette i efekt był fajny i trwały, jednak nie jest już dostępna w PL...ogólnie - eBay. i chyba tam najszybciej i najtaniej załatwisz to, co chcesz.

    ale bez zdejmowania koloru i utlenienia całości - zapomnij...

    OdpowiedzUsuń