środa, 24 listopada 2010

Gravity

Idzie zima!
Oj tak. Zdecydowanie trzeba będzie pożegnać się z jesiennymi kurtkami i przerzucić się na płaszcze i cieplejsze kurteczki. Ale najważniejsze że czas na ciepłe czapki, szale, rękawiczki, itp! Uwielbiam czapki - mam ich cały karton, szali natomiast znacznie więcej.

Jutro czeka mnie wyprawa do miasta. Niestety widziałam prognozę pogody że ma padać cały dzień. A ja muszę wyjść :/ Zepsuły mi się słuchawki do mp3 i muszę się poratować jakimiś bo życie bez muzyki jest okropne.
A popołudniu - magiczna 9, i w związku z tym wychodzę do kina odprężyć się również przed uczelnią :P

Ostatnie dni spędziłam nad książkami i kompem. Wypadało zrobić referaty które mnie czekają w ten czwartek i piątek oraz zabrać się za prace inżynierską. Zbieram coraz więcej materiałów ale za pisanie mi się nie chce wziąć. Mam nadzieję że jakoś do przerwy świątecznej opanuję choć trochę stertę papierów.

kapelusz: H&M / chusta: H&M z sh / bluzka: sh / spodenki: next z sh / rajstopki: stragan na rynku / buty: K&M Fashion

bandana: znaleziona w szafie ;)

Pozdrawiam
Eliz

3 komentarze:

  1. Oł jea, moge dodawac komenty *v*
    Kuuurddddeee. I ty mi mówisz że ja fajnie wyglądam? Spójrz na siebie, jesteś wyczesana jak nic :D :D :D I tez masz swój styl!
    I ta figura. Jezzu ja cie zamorduje i sobie wezme nie wiem jak ale to zrobie xD
    Szukam takich spodenek krótkich tez xD

    OdpowiedzUsuń
  2. No to super :D
    Ja "wyczesana"?! XD nie! nie jestem :P
    co do stylu staram się jak mogę :)
    figura? - toć to kości same :/ chciałabym przytyć ... :(
    no ja spodenki w lumpiku znalazłam za 2 zł :D są takie fajne - mają wysoki stan i uwydatniają ładnie pupę ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestes! xD
    Kurde ja bym chciała miec kosci same ;__; naprawde! Lubie takie chłopiece kształty raczej (nie mówie ze ty takie masz jakby co xD) a jestem za szeroka... buuuhuu :_____: Nie mogłabym nosic spodenek co uwydatniają tyłek, mój i bez tego jest za wielki =='

    OdpowiedzUsuń