czwartek, 25 listopada 2010

Snow White


Zimno. Tak strasznie dziś zimno. Czuje jak zamarzają mi paluszki u rąk XD Poważnie.
Na ulicy i podwórku widać gdzieniegdzie małe białe kupki - śniegu. Kiedy spadnie tyle by przykryć wszystko? Bo chcę ulepić w tym roku bałwana, urządzić bitwę na śnieżki, pospacerować ulicą gdy białe wróżki tańczyć będą swoje tańce.

włosy: moje ;P / kolczyki: zielone kwiatki z drewienka - HendMade / szalik: sh / sweterek: H&M z sh / rękawiczki: targowisko / spodnie: terranova / buty: glany Shark /torba: next z sh


Rozmarzyłam się, tak fajnie było w tamtym roku, w sumie to jeszcze na początku tego, było strasznie zimno ale i pięknie bialutko wszędzie :D

Byłam wczoraj na "Harry Potter i Insygnia Śmierci cz.1". Film już stanowczo dla starszego grona widzów. Małe dzieci mogłyby się przestraszyć w kilku momentach.
Co do moich odczuć, podobało mi się. Dwie godziny i trzydzieści minut siedzenia i zastanawiania się w jakim momencie zrobią koniec. Dwie godziny i trzydzieści minut proszę państwa. Wszystko byłoby super gdyby nie dorośli szeleszczący paczkami od chipsów itp. Myślałam że oszaleję tam, strasznie mnie to rozpraszało =='
Ale jedno co było śmieszne to to że calutka sala była zawalona, wypchana po brzegi, a po mojej lewej stronie i po stronie mojego chłopaka prawej stronie mieliśmy po dwa wolne miejsca :D Mogliśmy się położyć spokojnie tyle miejsca było ;)

Pozdrawiam
Eliz

3 komentarze:

  1. Chyba musze sie wybrac na tego Pottera jednak O__o
    NA przystanku kiedys podsluchałam pewnego dredziarza co mówił ze do dupy, ale moze jednak pojde xD
    Wstyd troche ze chyba nie widziałam poprzedniej czesci ale co tam...
    Czyli co, nowy Potter juz nie dla dzieci? xD

    Mam nadzieje ze te małe kupki sniegu u mnie nie stpnieja szybko i sie powieksza... na kałużach lód!

    OdpowiedzUsuń
  2. No nowy Potter jest na poziomie. reżyser się postarał :D
    polecam :) i przedostatnią tez sobie zlookaj :D Fajna :D

    OdpowiedzUsuń